TÄNK PÅ VARGE STEG DU TAR I LIVET

Tumblr_mky52lhucl1rmuruvo1_500_large
Hallojj! Tycker inte måndagen var så farlig ändå. Vi hade alla lektioner som vanligt och vi slutade halv 4. Idag så följde Adelina och Emelie med på min sånglektion. Vi övade på låten som vi ska framföra på vårkonserten.Är mer än taggad alltsååå. Dock är det ganska länge kvar, men det är alltid bra att vara ute i tid. Var flitig när jag kom hem och gjorde en svenska uppgift som är till på fredag. Har också hunnit springa en sväng runt byn. Är super trött i benen nu. Tuesday tomorrow, får se hur mycket läxa jag har när jag kommer hem annars så kanske jag hinner slänga in " olika frågor med svar del 15" . Ska se Molanders snart på 1:an . Vi hörs imorgon mongooooss! PUSS

Kommentarer
Postat av: Alexandra

När är vårkonserten?:)vill så gärna komma och kolla!;)

Svar: Jag vet inte riktigt nu, men kan smsa dig när jag får reda på det! :)
Victoria Jonsson

2013-04-09 @ 16:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0