SOMEONE TOLD ME THAT I CAN ALSO

Hallå! I fredags efter skolan så åkte jag, mamma och pappa in till stan. Vi gick runt och kolla lite. Jag köpte mig ett par Adidas byxor,löparskor,mjukisshorts,örhängen och ett bästa vän halsband till jag och Eija. Orkade inte fota örhängena och halsbanden. När vi var klara på stan så for vi och käka tacos på en mysig restaurang. På vägen hem så åkte vi till coop forum och handla mat. Köpte årets första mjukglass där med lakrits på, muuums säger jag bara! Endast 13 kr kostade den med strössel på. Sjukt värt! När vi kom hem från Umeå så skjutsade mamma mig till Eija en stund. Vi bakade, såg på tv, snackade och gick en promenad i mörkret till mormor och morfar. Mysigt. Hon är verkligen världens finaste vän, vad skulle jag göra utan henne? Hon vart super glad för halsbandet jag gav henne. Igår så var jag bara hemma,pluggade och tog det lugnt. Eftersom jag har blivit lite små förkyld. Fick träffa Sonny en kort stund. Känns som jag inte har sett honom på jätte länge. Kändes i alla fall underbart att få se honom igen. Har egentligen inte gjort så jätte mycket idag heller. Kan ju varken träna tennis eller fotboll. Vilket inte är så kul. Måste läsa på fysik provet som är imorgon + att vila upp mig det är verkligen något jag behöver just nu känner jag. Det blir träning på onsdag istället! Ikväll kommer mormor hit med min parkas jacka som hon har sytt om lite. Ät taggad på se hur den blev. Bloggar mer imorgon! PUSS READERS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0