SOLEN LYSER UPP VÄRLDEN

Large 
Fotbollsträningen igår på stantors gick mer än bra (fast jag kände mig nere,trött som ett as och negativ till allt). Något som alla inte visste om var att vi skulle ha konditionstest (igen!) i den sekunden Maria och Carro berättade det så kände nog dom flesta att dom ville hem. Men det var bara att bita ihop och köra och det gick riktigt bra kan jag säga...förut så sprang jag på 15 någonting? och nu tror jag att jag fick tiden 13:33. Så höjt mig det har jag gjort, vilket jag är glad över. Den 10 maj så har vi träningsmatch på stantors mot sävar och den 19 maj (då min pappa fyller år) har vi vår första seriematch mot Röbäck. Kommer nog spela båda matcherna. Är verkligen super taggad. Nog om fotboll! Dagen har varit rätt chill. Var på elevrådsmöte med Adelina imorse om skolan.Vi bakade pizza på elevensval,mmmm det blev verkligen super gott.Himlar vad fint väder det har varit idag. Synd att man inte har kunnat tagit sig ut, utan måsta istället sitta inne på flera lektioner och jobba. Ska göra läxan nu,äta och sen ut och springa! Vi hörs snyggingar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0