LUCKY

Hellooooo friendz! Igår satt jag och Eija uppe till 3 på natten. För att vi såg sjukt bra film som hette "when in rome" skulle starkt rekomendera den för dom som gillar romantik! Vi vaknade kring halv 11 idag och gick upp och åt frukost. Sen satte vi oss och spela sims 2 ett tag. När klockan ungefär var 12 så åkte Eija hem. Shiiitt vad roligt vi har haft. Mormor kom ju hem igår kväll från Stockholm. Gissa vad hon hade köpt till mig...en usa bikini från dmretro.se och jätte fin klänning från h&m .Jezuzzz vad glad jag blev! Jag och hon for faktiskt in till stan idag en stund vid halv 2 tiden. Jag köpte mig ett par jeans från gina,en tröja från monki, en bh & trosa från h&m och sedan så köte jag också en super snygg klocka som ni ser längst upp på bilden ↑ från uro & penn. Den var på rea och kostade endast 200kr. Är mer än nöjd just nu. Ikväll blir det kött och potatis till middag,mumzzzz! Ni får ha en fortsatt bra lördagkväll. PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0