LIVET ÄR SOM EN TV, ALLT BEROR PÅ INSTÄLLNINGEN

Dagen har bestått av stenhård träning. Är helt slutkörd nu. Började dagen med att kliva upp vid halv tolv (älska sovmorgonar alltså!) gjorde mig i ordning, åt en stadig frukost, satte mig en stund vid datorn och sedan tog jag på mig träningskläderna och for ut och sprang runt byn. När jag kom hem så stretchade jag,duschade,bytte om, åt ett äpple och satte mig på altanen och solade lite. Vid 5 tiden så åt jag en macka och sen bytte jag om igen för att åka på fotbollsträning med tjejerna. Slut är bara förnamnet. Käkade middag och såg hockey med pappa när jag kom hem. Skellefteå vann med 3-2 över Linköping i sudden death. 3-1 i matcher nu. Älskar er grabbar och speciellt du Oscar #24 ♥. Imorgon så är pappa ledig. Vi hade tänkt oss ut och pimpla med morfar. Edwin följer med också. Ska krypa isäng nu. Vi hörs imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0