LITE OM MIG

Personligt: Ditt fullständiga namn? – Maud Annikki Victoria Jonsson 

Korrekt ålder? – 14 år och 4 månader kanske?

Längd? –  170-173 cm

Skostorlek? – 39

Smeknamn? – Har ganska många faktiskt. Men dom flesta säger Vickan.

 Vart bor du? – I Dalkarlså typ ute i skogen där dom flesta bor. 

Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? – Jag är rätt lång och blond, kommer inte på något mer!

 Vad hatar du / vad är du rädd för?  – Döden och örnar!!! 

Gillar du dina naglar? – Nej verkligen inte

Vad har du för uppfattning om dig själv? – Just nu så vet ja faktiskt inte

Vad vill du jobba som när du blir stor?- Mina två drömmar är ju att antingen bli Sångerska och slå igenom stort eller att bli Polis

Hårfärg? – Blond har alltid varit det!

Ögonfärg? – Blå/Grön tror jag haha? Eller så är dom bara Blå

 

 

Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? -  Den var svår! Kanske att jag färgade håret brunt i 5:an och var brunett ett bra tag...

Kan du själv säga att du ser bra ut? – Vissa dagar kan jag det och andra inte!

Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? – Ganska mycket, lite för mycket ibland

Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? – Nej tror inte det

Någon vana? – En dålig är att jag är sämst på att planera och lite små lat. En bra är att jag alltid sätter mig och gör läxorna när jag kommer hem 

Lyckotal? - Har nog inget, 99 kanske? 

 

Vänner/folk:

Vad heter din bästa vän? –  Har många bra vänner som jag tycker om! Men dom som verkligen står mig allra närmast och som vet allt om mig är Eija, Emelie och Adelina.

 

Hur många nära vänner har du? –  Jag har inte så många som står mig så där jätte nära! Typ 4st och sen har jag en massa andra underbara vänner också

Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? –  Inget jag direkt går och tänker på. Kanske litegrann?

Vet många personer vem du är? – Ganska så många...

Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? – Yes

När var du senast med någon kompis? – Igår

Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? – Nej, det väljer jag sälv!

Vem sov du senast hos av dina kompisar? – Eija

Vem sov senast hos dig? –  Samma, Eija!

 

Romantik:

Vill du ha ett förhållande? –  Det är av och till

Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? -  Helst äldre men jämnårig funkar också bra! 

Är du kär? – Nej det är jag inte

Large

Tycker någon om dig mer än som vän? – Ja det tror jag

Är du redo för att satsa på ett förhållande? Har ingen aning

Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Till en början, men inte sen när jag lärt känna personen

Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? – Hahaha... jag det tror jag väl

Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? – Vet inte

I din klass? – Nej

 

Tankar & skit:

Har du någon fobi? – Stooora spindlar!

Large

 

Har du någon allergi? - Ja,dumma männsikor... haha skoja bara,nej det har jag inte!

Vad tänker du på innan du somnar? – Hur jag ska lägga upp morgondagen

Vad är de första du tänker på när du ser en person som du inte känner? –  Utseende tyvärr...

 

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!

Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Jag gillar båda! Men mesta att någon tycker om mig :)

En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Det beror på 

Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Min bästa vän

Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - Oftaaaaaa ♥

 

Vad väljer du?:

Oskuld 40 eller icke oskuld med åldern 15-? Haha.. utan tvekan inte oskuld med ålder 15-

Vänskap eller förhållande? - Vänskap som det ser ut nu, fast båda blir är bra!

Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet?- Den finaste personligheten

Hur gammal är du helst i mellan 7-13? 10 eller jag vet inte

 

Skulle du?

Kunna byta liv med någon? - För någon dag eller vecka kanske,det skulle vara kul men kooonstigt!

I sånna fall med vem? – Annica Englund, drömutseende!

 

 Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? –  Levt livet hahahaha..

Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? – Haha nej 

Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? – Ja om jag var tvungen

Kunna sova ute på vintern? – Ja med mycket kläder, annars skulle jag frysa ihjäl!

Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? – Barcelona eller Afrika

Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Nej absolut inte!

 

Klädstil:

Anser du dig själv vara en speciell stil? – Nej

Vad klär du dig i oftast? – Jeans,tröjor,koftor,tunikor och Skellefteå AIK souvenirer typ!

Tänker du alltid på vad du tar på dig? – Inte alltid...

Klär du dig dyrt? – Nej, skulle vara kul

Vilken är den fulaste klädstilen? – Enligt mig så är det hårdrock

 

Senaste 48 timmarna har du:

Pussat någon? – Nej

Fått en kram? – Jajamän 

Blivit kysst? Ja

Ringt någon? – Ja

 Blivit uppringd? - Ja

 Fått sms? – Yes

Kollat på google? – Jaa det är klart!

Hur lång tid tog tig detta? – Alldeles för länge! Men det var det värt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0