KLOCKREN

Megvan_large
hahahaha... dör när jag ser den här bilden!
 
Hej gullisar! Har haft en sjukt bra dag på isen tillsammans med morfar, Edwin och pappa. Pappa och Edwin drog upp 2 sikar var. Jag fick napp flera gånger men fisken slapp hela tiden. Sista nappet jag fick slutade med att fisken drog ner nästan hela spöet med mormyskan. Höll på dö där ett tag hahaha....so scary alltså! Vid 2 tiden så åkte vi hem. Jag åkte förbi Mormor och Morfar en sväng för att rasta Sonny. Mormor är ju i Stockholm och Morfar är väl inte världens piggaste när det gäller att gå ut med hunden. Pappa kom och hämtade mig sen. Kände för att följa han till stan,handla mat och titta på när han och hans kompis skulle spela tennis på nolia. Är hemma nu. Ska väl snart gå isäng. Eija kommer hit imorgon. Hon ska sova här. Kommer bli super! Vi hörs imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0