JAG GÅR MIN EGEN VÄG

54946cd273_large
Satan i gatan vad trött jag har varit hela dagen. Har haft ont i huvudet av och till. Vet inte riktigt om det var för att det blev för sent igår, eller om jag åt och drack för imorse. Åkte till mormor och morfar efter skolan idag. Hade mina kakburkar och godisbrukar där som jag skulle fortsätta sälja. Sålde faktiskt slut på alla. Vilket super var skönt, shuuu... då var det klart. Imooorron så går vi till halv 3 och jag har utvecklingssamtal. På kvällen så ska alla i laget till vår tränare Maria och baka bullar. Sedan så ska vi ska ta hem och sälja bullarna. Kommer sova över hos mormor & morfar. För att på lördag så ska jag,Emelie och Ellinor hjälpa mormors syster med att ha en spa dag för lite äldre människor i Bygdeå. Jag ska typ lägga ansiktsmask och noppa ögonbryn. Är as taggad och lite halv nervös. Måste sluta skriva nu, vi hörs! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0