14/4 APRIL

9720062_orig_large
I fredags så slutade vi halv 3. Jag, Eija,Michelle och Elsa väntade på bussen. Vid 6 tiden så kom Eija och Elsa och hämta mig hos mormor & morfar. För vi skulle till vår tränare Maria och baka bullar med laget. Vi hade verkligen skit kul tillsammans och det blev 140 st bullar. Sov över hos mormor och morfar för på lördagen så hade jag,Emelie och Ellinor lovat mormors syster att hjälpa henne för hon skulle ha en skönhetsdag för alla på hammarhöjd gratis. Jag la ansiktsmask och noppade ögonbryn. Det var jätte kul. När jag kom hem så såg vi hockey och sedan fick vi middagsgäster. Vääääärldens bästa skellefteå ♥ vann i förlängning med 1-0 över Luleå och snygg Bud tryckte in pucken. Underbart. Idag så ska jag träna tennis och ikväll blir det fotboll på stantors. Hoppas ni får en bra dag! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0