1 APRIL

 483396_450295515045572_728877961_n_large
Helluuuu! 1:a april idag,vilket betyder att man får luras. Har faktiskt inte hunnit dragit något skämt än. Får väl göra det lite senare. Är väldigt lätt lurad själv,vilket jag hatar! Så jag blir bara mest arg/ besviken när folk lurar mig hahaha. Har just suttit och tittat klart på fjärde perioden av hockeyn med pappa och morfar. Ställningen blev 3-2 till vårt älskade skellefte♥. Så jäääkla underbart! Det var ju tänkt att jag skulle ut och springa idag eftersom vi for till stugan igår. Men vi åkte till stugan idag med. Man måste ju ta vara på dom få dagarna då det är fint väder. Så springer imorgon istället då jag är hemma själv. Ska äta nu! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0