Saturday.


Mycket som har hänt sen senast jag bloggade! Håller iallafall nu på med att tona håret blondare, har just sköljt ur toningen och hårinpackningen som suttit ett tag i håret.Så nu sitter man med en handduk invirad (hur det stavas) runt håret,mysigt värre! Dagen har sett ut så att jag har jobbat på trädgår'n i bygdeå med korvförsjälning,sjungit med "something new" och fiskedamm för dom söta små ungarna. Jätte trevligt jobbar imorgon också kommer nog blir nog minst lika kul sen har jag även hunnit med att läsa till provet,som vi har på onsdag.Och pappa har förhört mig och det gick faktiskt otroligt bra! Stooolt cheyy here. Känns som att jag kan,bara jag vill. Ska nog gå ner nu och se om jag hittar något kul på tvn att se PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0