Never give up for something that you can't go a day without thinking about!

Tumblr_ma74ggefi21rg31iho1_500_large
Dagen idag har varit rätt jobbig för det första så knaprar jag ju halstabletter & ipren! Och för det andra så tappade jag bort mina fucking nycklar till skåpet,huset och allt i hela världen kändes det som.Fick tvärpanik där ett tag och började störtgrina,men som tur var så hittade någon underbar person dom,ett stort tack till dig! Så nu är man glad igen, Ikväll har jag suttit i köket och pluggat som en tok till historiaprovet vi har imorgon.Känns som jag kan det mesta nu och på kvällen imorgon är det träning. Känner mig ganska taggad hoppas bara förkylningen släpper taget om mig snart.Ska gå ner nu och bli förhörd det sista på provet, sen så ska jag nog sätta mig i soffan och andas ut lite efter denna tunga dag och se den sista som är kvar av ung & bortsämd PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0