Lite uppdatering av jonsson!

Skoldagen idag har varit bra tycker jag på morgonen hade vi musik, och sen hade vi ju prov på historian som jag läset till igår.Vi har vi även hunnit kikat på en teater som hette <3 mig och den var faktiskt hur bra som helst tycker jag! Robertsfors borde visa fler sånna roliga grejer som underhåller en. Vi fick faktiskt sluta lite tidigare också vilket var ganska skönt,men det spelar ingen roll för man får ändå stå och vänta tills bussen kommer (i samma gammla vanliga tid) när jag kom hem gjorde jag mig lite te och åt en bulle nomnom! Nu ska jag göra lite läxa och sen så tänker jag nog se 2 missade avsnitt av ung & bortskämd PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0