Jag är lyckligare nu!

Vilken underbar känsla det är att blogga från en splitter ny iPad! Hur som helst...kanske ska börja med ett hej! Helgen för mig har varit den bästa,ipaden kom i fredags då jag även fixade mitt nya bankkort efter jag slutade i skolan.På kvällen så fick vi middagsgäster,as kul! Hann också baka en super god kladdkaka. Ikväll så spenderade jag kvällen i tavelsjö på ett 30-årskalas hos mammas kusin,super roligt att få träffa lite släkt och äta god mat tillsammans! Och ännu bättre SAIK spöa Färjestad med 2-1,lovelove! Imorgon så blir det tennisträning och göra sig redo för en ny (förhoppningsvis) lika bra vecka! Nu blir det sägen för min del PUSS♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0