Gör en sån här...

 

Bästa veckodagen: Fredag utan tvekan!

 

Humör: Trött men ändå glad!

 

Favoritgodis: Äter inte längre godis så ofta nuförtiden men typ djungelvrål!

 

Är det nåt du absolut inte äter: Just nu så känns det som att jag hatar typ allt, men något jag verkligen inte äter är brunbönor och fiskbullar!

 

Kläder just nu: Mitt älskade Skellefteå AIK linne och mina mjukisbyxor

 

Musik just nu: Välkommen in

 

Favoritsaft: Mammas hemmagjorda svartvinbärssaft!

 

Dagens längtan: Tills mamma kommer då jag får min nya höstjacka!

 

Hur många kuddar sover du med: Just nu så är det nog 3st (hehe)

 

Spelar du nåt instrument: Nej men jag sjunger! (som alla kanske redan vet)

 

Dagens frisyr: En slarvig uppsatt knut!

 

Kommer du ihåg din första kärlek: Inga kommentarer!

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet : Yesyes!;)

 

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ?

 

Ser du på kärleken som ett misstag: Det bror på vad man gör det till!

 

Bio eller promenad: Kanske bio:)

 

Dagens  fundering: En dryg/störande matteuppgift i boken som jag inte är klar med!

 

Snarkar du? Svar:Nej!

 

Rädd för insekter? Vissa

 

Det här är jag bra på: Ojj vad svår fråga! Men typ prata,sjunga,spela tennis,springa,spela fotboll,multiplikationstabellerna,vara med mina vänner,mode osv.Kommer inte på något mer haha!

 

Vad vill du jobba som? Också svår fråga men kanske i affär eller som polis!

 

Chips eller godis? Faktiskt chips;) (dissa mig inte haha!)

 

Skriver du dagbok? Nej

 

Har du tatuerat eller piercat dig? Inte tatuerat mig! Men jag har 4 vanliga hål i öronen och ett längst upp på ena örat.

 

Hur många syskon har du? En lillebror

 

Är du rädd för blod? JAAA!!!

 

Anser du att du är stark? Vid vissa tillfällen!;)

 

Röker du? Nej fan!

 

Snusar du? Nej?!

 

Använder du knark? Haha nej!??

 

Kaffe eller te? Båda

 

London eller Paris: London

 

Favoritfärg: Svart & Vit

 

Född: 1999 9/1 Januari i umeå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0