En gång i tiden var du allt för mig,så mycket mer än bara ett namn för mig.


Kan inte säga att jag gjort så mycket speciellt idag,föutom att mormor & mofar kom hit och åt här ikväll.Känner mig hur taggad som helst på morgondagen! Pappa och jag åker in till stan senare på eftermiddagen och sen skjutsar han mig till nolia på säsongens första tennisträning,jihooo som jag har längtat! Kommer bli så sjukt kul att få träffa alla underbara tennismännsikor igen och inte bara det, jag hinner knappt hem så är det fotbollsmatch på stantors. Sen på kvällen så kommer mamma hem igen från stockholm och hon har med sig min efterlängtade höstjacka, och ett par super snygga örhengen som jag också har längtat efter.Så fullspäckat schema imorgon då,lovely säger jag bara! Och med det här säger jag godnattochsovgottminasöta!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0