"Because sometimes you have to step outside of the person you've been, and remember the person you were meant to be, the person you wanted to be, the person you are."

                     Länge sedan man tog en egobild haha...var bara tvungen!
Tycker dagen har varit rätt lugn föutom att jag fick kliva upp ganska tidigt för att hinna med en buss,som jag skulle åka in med till min tennisträning som börjar kl.14.00 på nolia.Synd att det bara inte finns en senare buss,som man kan ta istället för att man ska vara typ flera timmar tidigare! Sköönt att det iallafall finns sysselsättningar t.ex som att sitta och läsa i biologiboken (till ett prov) även fast det kanske inte är det roligaste. Underbaart att vi är lediga imorgon från skolan,hoppas ipaden kommer imorgon! Längtar typ ihjäl mig....får väl se vad jag hittar på antagligen läxa (standard) ska gå ner nu! PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! Har du fått ett nytt rum,eller har du gjort om? Haha! Och ska du få en ipad? Vad kul! ;) ♥

Svar: Haha,nejnej jag har samma gamla rum bara att jag flytta om lite grejer! och ja,jag har köpt en ipad som jag snart ska hämta ut...känns jätte kul:)
Victoria Jonsson

2012-09-24 @ 14:44:04
URL: http://linnea-.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0