Sometimes it will hurt, but you need to be strong.

Tumblr_mbipwvtbva1r7wqmeo1_500_large
Jag hade en grym kväll igår.Vi firade mormor som har blivit 70år med en stor fest för släkten.Vi åt väldigt god mat och hade mycket trevligt.Så det blev en väldigt lyckad kväll kan man säga.Jag sov över där också tills idag.Och idag så har jag varit och plockat morötter & potatis tillsammans med mormor,morfar och mormors syster.Man vart väldigt blöt och lerig men jag överlevde.Sen när jag kom hem så packade jag snabbt för att hinna till tennisträningen i stan med pappa.Och ikväll så har jag bara tagit det lungt.Gjort några repetitionsuppgifter till ett matteprov som jag ska ha nu på tisdag.Ursch så otaggad jag är! Har även hunnit kikat lite på hockeyn.Så så jäkla sköön seger med 3-1 mot Rögle.Älskar mina boys.Nu kan man somna säkert. Nu jävlaaar ska vi nå toppen alltså.Och för alla er som undrar ja vi ligger 2:a och inom snar framtid 1:a vi hörs imorgon för snart ska jag se solsidan.Som jag även gissar att ni också ska se! PUSS

Kommentarer
Postat av: jenny m

fin blogg victoria , min har du en länk på nu♥ :)

Svar: Tack,detsamma!♥:)
Victoria Jonsson

2012-10-08 @ 16:55:49
URL: http://jeennees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0