Fredaaaaaa.

 Den här grabben gjorde min dag igår kan man säga,kärlek till dig bud!♥
 
Gårdagen var super förutom allt plugg jag satt med mer än en timma.Skelleftå AIK vann mot Rögle med 6-0.Och Bud fick sätta 3st puckar.Vilket känns underbart.Imorgon så blir det hockey med Emma.I skellefteå kraft arena. SAIK-Linköping.Taggas gryymt mycket.Kommer bli sååå himmla kul alltså.Får se om jag kommer hem.Med något riktigt snyggt från souvenirshopen.Hoppas det iallafall.Edwin ska ha kalas ikväll för sina kompisar.För att han fyller år på söndag.Så jag sticker till Eija ett tag.Vi får se vad vi hittar på för något skojj.Men en sak vet jag.Ingen dammsugare kommer andvändas iallafall.Ska gå nu.Trevlig helg! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0