How to kill all your enemies? SMILE

Gårdagen var verkligen på topp från dag till kväll.Ännu bättre var det när SAIK vann matchen och jag var där.Fick med mig en tröja hem från souvenir shopen som ni ser på bilden! Vart jätte nöjd iallafall och kunde åka hem med ett big smile på läpparna.Kärlek till SAIK säger jag bara.Fredag idag betyder helg! Har hunnit ringt några viktiga samtal till mina fina vänner,ätit och kollat på lite kläder på datorn sen jag kom hem.Och just nu så befinner jag mig hemma hos min mormor & morfar och ska snart gå ner och titta på postkodmiljonären (standard).Imorgon så har mormor 70-årkalas och då kommer mina kusiner dit så vi har nog tänkt att fota lite.Hoppas det blir några bra bilder bara men det tror jag nog säkert.Ni får ha fortsatt bra helg allihopa! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0