Du fick mig att skina som en sol,sedan gråta en flod.

Foto:Norran.se
 
Inga 3 poängare ikväll inte.Surt som fan.Hatar seriöst linköping.Annars var det super kul.Gjorde high-five med bud holloway innan matchstart.Ååååå vad jag älskar honom.När matchen var slut.Så gick jag och Emma till autografskrivningen.Vi fick oscar lindberg & fredrik styrmans autografer.Norran var där och fotade när vi satt i publiken.Och tror ni inte att dom hittade av mig igen.Så nu finns man på bild andra gången gillt.Vart inte så bra bild.Men kul att dom fotade just mig och emma.Vi såg också buds bil när vi skulle åka hem.Gaaaahhh.På hemvägen.Så stannade vi på max och tog oss en milkshake som var super god.Fick också gratis bilder på spelarna.Tack för en underbar kväll emma! Fast det blev förlust. Du är bäst.PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0