Det är mycket jag vill här i livet men inte ska.

                                  Gammal arikv bild sen 2011,älskar dig eija!
 
Då var första perioden slut.Skellefteå leder med 1-0 känns sköönt att möller fick sätta första ikväll.Har suttit och försökt skriva klart min svenska berättelse på datorn.Men alltid ska nått hända.Tror ni inte datorn bara stängde ner hela skiten när jag just hade skrivit fädigt allt.Fick börja om på nytt.Sånt händer.Men det var sjukt dryygt att få skriva om allt igen.Har även hunnit pluggat lite fysik.Efter hockeyn ska jag nog se svenska hollywoodfruar. Med mamma om jag hinner.Men nu ska jag gå ner och se andra perioden på hockeyn. PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0