You were a thief you stole my life.

Tumblr_me9gegerva1rgj3wdo1_500_large
Har som vanligt varit på skolan och haft en helt ok dag! Skulle bara önska att vi hade lite mindre läxor.Så man kunde få lite tid för annat som man vill göra istället.Sitter iallafall och kollar hockeyn nu.Ikväll så är det saik-frölunda.Tror ni inte holloway gjorde mål nyss.Kärlek,kärlek.Imorgon är det fredag och bad med klädsim.Inte allas taggad.Jaja.På kvällen ska jag till mormor och morfar ensam och vara med edwin och sonny.Tror vi ska se nån film eller nått.För att mamma och pappa skulle till stan.Och mormor och morfar skulle typ till några vänner på middag.Sen så ska jag läsa lite till kemiprovet på tisdag också.Lördagen kommer jag spendera i skellefteå.Med bästa linnea.Vi ska se saik-solna aik.Taggas stoort! Längtar.Tar bussen dit och hem.Sen på söndagen så ska jag sjunga på en julkonsert i centrumhuset i robban.Kommer bli super kul.Kom gärna dit och titta.Det startar 19.00.Räcker kanske en och en halv timma eller nått.Ska fortsätta se hockeyn nu.PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0