There are things you want to change, but that is too late to do anything about.

Tumblr_mdya6iztzh1r7u35mo1_500_large
Otroligt vad kallt det är ute nu och som det blåser alltså! Enligt mig är vintern den tråkigaste årstiden som finns förutom att man kan åka skidor,skridskor och slalom osv.Men annars är den bara kall och eländig.Tycker att fredagen har varit ganska bra.Klädsimmet var hyffsat kul ändå.Rätt roligt var det när kläderna blåste upp sig.Och man knappt kunde ta sig fram.Har suttit och läst på kemin ett bra tag nu.Så nu årkar jag inget mer.Får ta resten imorgon på bussen på väg till skell.Ingen bloggning imorgon.Bloggar mer på söndagen istället.Snart ska jag och edwin ta och se nån film som vi hyrt på ica.Eftersom vi är ensamma hemma.Såg att ganska många ville att jag skulle ha en till frågestund här på bloggen.Vilket jag är jätte glad över.Lovar att ha en innan jul om ni röstar några gånger till bara.PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0