Tänk om kärleken var som en volleyboll match,man skriker min och alla andra.

 Vampire-anime-girl-the-diaries-tv-series-boxs-215349_large
Dagen har för det mesta bestått av vampire dairies tittande på ipaden och fysikläxan.Har också skämt bort mig lite. Med att noppat och frägat ögonbrynen,gjort ansiktsmask och fotbad med massage.Känns som att det behövdes.Jäklar vad sköönt det var alltså.Har nog tänkt att avsluta lovet med lite solsidan ikväll.Ska nog också se ett till avsnitt av vampire dairies om jag hinner.Måste nog läsa på fysiken en gång till också.Hoppas ni har haft ett bra lov min kära vänner,för det har jag haft! Då taggar vi jullovet snart då... PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0