Some think it's difficult,others find it much easier.

saknar min oscar & melker.Ni behövs ju...utan ni,inget skellefteå aik!
 
Fredagen startade med bad.Sen matte,fysik,lunch,svenska och engelska.Fick nyss veta vad jag fick för betyg på fysikprovet som vi hade i måndags.Kan säga att jag är stolt över min insats.Kunde inte ha gjort det så mycket bättre.På svenskan så gjorde vi ett test som var ganska drygt.Men tycker det gick helt ok.Känns välbehövligt med lite helg nu.For ju till adelina med emelie efter skolan.Har nog aldrig haft skrattat så mycket som vi gjorde.Jag tror seriöst vi skrattade tills vi grät.Huuur kul som helst.Ikväll blir det en massa vampire diaries avsnitt framför paddan.Sen så ska jag nog också se skavlan.Imorgon så får vi främmande av mamma och pappas kompisar från luleå.Kommer bli super kul.Ha en fortsatt bra helg allihopa! PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0