Never let your happiness be dependent on something you can lose.

Tumblr_mdfforynn11rrrq1yo1_500_large
Har haft väldigt mycket att göra under dom senaste dagarna.Vilket har lätt till att bloggen har stått stilla.Ska försöka bättra mig på den fronten.Jag lovar.Slutade 15.30.Då eija följde med mig hem.Vi fikade och gjorde läxorna.Det börjar nästan bli lite läskigt att gå den sista biten hem från dalkarlså skolan.För att det typ är kål svart ute.Och då menar jag verkligen kål svart! Inget speciellt händer ikväll.Förutom att det är hockey saik-luleå.Känns underbart att hockeyn är tillbaka.Som man har längtat alltså.Det tråkiga är att möller inte spelar ikväll.Pga av skada.Men därmeot så är pierre-edouard bellmare tillbaka på is igen.Kärek.Säger jag bara.Ska göra läxorna nu tills det börjar.Kanske hinner se en stund av ett vampire diaries avsnitt också.PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0