Gud kom på något nått,som gör det lätt att hålla ut för dom som väntar,som bara väntar.

Tumblr_mdc6dkwx2o1rkyn70o1_500_largeA7va_ufceaazi8y_large
Känner just nu att det inte är så jäkla lätt att leva ibland.Kan säga att dom två senaste dagarna har bara varit en ren mardröm.Har haft hemska humörsvängningar.Har typ gråtit vissa stunder för jag inte orkat med allt.Sen har jag varit väldigt irriterad på allt och alla.För det första.Alldeles för mycket stress.Sen imorse upptäckte jag att mitt busskort var borta där även mitt bibliotekskort låg.När jag just var påväg ut genom dörren till busshållsplatsen.Smitdigt.NOT! Har sökt genom allt jag kan sedan jag kom hem.Men det har inte lätt till några resultat.Så nu har vi spärrat mitt bibliotekskort.Busskortet kommer jag få betala på måndag då jag även får förhoppningsvis mitt nya.Jag kan seriöst inte ha det så här.Vecka ut och vecka in.Jag kommer dö av stress och att jag inte kan hantera saker som är sjuukt viktiga.Som jag även kommer måsta leva med resten av mitt liv.Måste hitta en lösning inom snar framtid.Jag har även inte kunnat druckit vatten,gått på toa eller duschat.Pga att vårt hus har fått stopp i avloppet.Så vi har fått grävt upp typ halva tomten.För att hitta felet.Vilket har varit rätt jobbigt.Jaja.Tycker annars att fredagen har varit ok.Har haft ett matteprov och sen svenskaförhör.Hoppas att det gick bra.Ska ringa eija ikväll.För vi ska till stan imorgon och jag ska nog köpa mig ett par nya vinterskor.Sen ska vi äta middag på någon mysig resturang och se på bio.Behövs känner jag! Tur man har vänner.Ska gå ner nu och äta.PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0