LÖRDAG 2/11.

                                                                           en sjuk liten victoria bjuder.
 
Det blev så att jag och emelie sov hos mormor och morfar från igår till idag.Vi hade verkligen super trevligt.Det tråkiga var att jag vaknade upp med feber och att jag frös imorse.Bena bar mig seriöst inte.Kunde knappt prata.Fick lite panik där ett tag.Men som tur var.Så löste vi situationen med en ipren och lite vatten.Kanske inte  det bästa altenativet.Men vad skulle vi göra då? Vart iallafall lite bättre under dagen.Så bestämde mig för att ända försöka ta mig till eija.Vi åt lunch ihop och såg vampire diaries.Sen fika vi lite också.Ska äta sushi för första gången hemma till middag ikväll.Blir spännande att se om det smakar gott eller om det bara är skit.Sen vid 7 tiden så skjutsar mamma mig till eija igen.Vi kommer nog se X-factor och lite till vampire diaries.Men nu ska jag sova lite.PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0