-

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta
Dag 2 - En person som kommit mig närmare på kort tid och varför
Dag 3 - Min favoritbutik
Dag 4 - Någonstans jag vill åka
Dag 5 - En blogg jag nyligen börjat läsa
Dag 6 - Vad jag vill med min framtid
Dag 7 - Något som gör mig glad
Dag 8 - Bild på mig från ett år tillbaka
Dag 9 - Min favoritdag på året
Dag 10 - Hur jag sköter mig i skolan
Dag 11 - Typ av killar jag faller för
Dag 12 - Ditt bästa minne
Dag 13 - En vän jag inte skulle klara mig utan
Dag 14 - Visa mitt favoritplagg
Dag 15 - Berätta om en rolig resa jag varit med om
Dag 16 - En person jag skulle vilja byta liv med för 1 dag & varför
Dag 17 - Något jag är beroende av
Dag 18 - Vem jag smsar eller ringer när jag är nere
Dag 19 - Ett ämne jag är lite sämre på
Dag 20 - Hur du är som person
Dag 21 - Något som ändrat mig
Dag 22 - Favorit årstid
Dag 23 - 10 senaste låtarna på min spotify lista
Dag 24- Min sommar
Dag 25- Två saker jag längtar efter
Dag 26- Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 27- Vad jag vill jobba med i framtiden
Dag 28- Fem bilder från olika minnen 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0