All this way...


Hejhej! Då var det helg igen,skönt som fan! Måste erkänna att levandefrågelådan var ganska kul! Vi fick ju ändå reda på ganska mycket,som vi faktiskt inte visste.Och sen fick vi ju också as god lunch som vi satt i en trappa och åt på universitetet med klassen,snacka om många blickar man fick på sig haha, dom tyckte nog det var ganska sjukt att 13 elever sitter och äter lunch mitt på trappan där alla ska gå haha ;).Men iaf efter det vi ätit så gick hela klassen och tog en promenad,vi gick faktiskt till IKSU :),det var rätt nice vi fick bryta arm och se en jätte stor volleybollplan osv, Sen så gick jag bara till pappas jobb och hämtade mina grejer till tennisen för att sen träna.Sen tog jag bussen ner till vasaplan på stan,och då gick jag lite på stan och tittade tills tennisen börja,jag gick faktiskt in på stadium och köpte mig en NY keps, älskar den verkligen! Bestämde mig för att köpa den,dels för att jag kan köpa mina solglasögon som jag (igentligen) tänkte köpa,men jag köper dom när det bli lite varmare och MER sol. Hoppas ni får en bra helg All kärlek till er/Victoria

Trackback
RSS 2.0