Svar på tal.

Postat av: Linn Larsson

Hej, fin blogg! Kika gärna in på min och skriv en liten kommentar. Älskar dina rubriker förresten! Kan inte du ge några exempel på var du får dem? Bloggar, weheartit användare osv. Då kan ju jag ta lite inspiration! Skriv gärna i ett inlägg för annars kan jag inte se:( Ha en bra dag:)

 

Svar: Hej! Tack så mycket, och detsamma :) Det är väldigt olika vissa kommer rakt från hjärtat, andra klipper jag ut ur olika tidningar eller hittar på någon annas blogg. Sen har det hänt att jag tagit från olika affärer som har sina citat, och då brukar jag ta några som jag hittar och tycker passar in på det jag skriver om. Men annars kommer dom rakt från hjärtat, tack för frågan! kram/Victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0