Shop until u drop.


Menhejpåer! I dag har det varit en fullspäckad måndag, vi slutade kl 14.20 och sen åkte jag och mormor in till stan och handlade lite presenter osv till examen. Och jag fick min examenspresent i förtid, som ni kanske ser.Är i vart fall jätte nöjd. Tack underbara mormor och morfar! Fick faktiskt också se Big Brother Lars på stan, riktigt kul! I morgon är det tundal, och vi ska få veta våra klasser vågar knappt höra hehe! nä men det ska bli spännande. Fick ändå se liven från Big Brother i går på datorn, konstigt nog så hittade jag en länk som man kunde se den på?! Fråga mig inte hur!. Men jag är sjukt stolt över annica som ändå fick sig en 3:e plats, och Grattis hanna! Som vann allt.Du förtjänade stort att vinna det här. Och Amandus som fick en 2:a plats Grattis! Såg att Marcelo hade köpt 20 rosor till annica, som kostade 900kr. Mr.Romance inte dåligt! Men nu ska jag hopp i säng puss på er/Victoria
Trackback
RSS 2.0