KAN INTE TÄNKA,JAG STÅR BARA HÄR OCH LER!!!!

 
Hejhej! Ojj vart ska man börja...ja vi har då varit helt fantastiska, vi kom till kvartsfinal mot finland sen föll vi pladask men vi vart delad femteplats (av 68 lag) så vi MÅSTE vara nöjda! Jag är då super nöjd över min insats måste jag säga,gjorde ju ett mål! Himlar vad glad jag blev bra kämpat tjejer! Det som kanske inte var så bra för min del, det var att jag blev matförgiftad URSCH! fyfasen vilken äcklig mat det var. Aja mår lite bättre nu, ska slänga ut lite bilder på vad jag har köpt också, för vi hann en sväng till Skell också♥ Pussar/Victoria 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Oj! Jag har hört att ni ska komma till oss imorgon

Svar: Det var jätte roligt, hoppas ni kommer snart till oss..:)
Victoria Jonsson

2012-06-30 @ 19:54:03
URL: http://linneaslife.devote.se
Postat av: Linnea

Haha :) Vad åt ni? :D

Svar: :) vi åt en massa äcklig mat där, spagetti och köttfärsås (gammal typ) och pyttipanna (hur det stavas) aja...så går det ibland när det är ungdomar som lagar maten.
Victoria Jonsson

2012-07-01 @ 22:37:41
URL: http://linneaslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0