"Life is game you make the rules"

Haha... vi bjuder på lite sjuka/roliga bilder från dagen, hoppas dom smakar! Vi har haft en as rolig dag,först mötte jag ju upp matilda på ica, och sen gick vi och köpte glass och snacka lite.Efter det vandrade vi vidare hem till mig för att bara chilla och ha roligt! Lite sjukt men vi gick faktiskt ut på en äng med en stol några kuddar,burkar och fotade oss som ni såg med min kamera. Så kan man också göra om det är någon som undrar...haha efter det var klockan ganska mycket och ni vet, tiden går fort när man har kul så vi åkte tillbaka till bygdeå för att matilda skulle bli hämtad. Men vi hann smyga in på frasses igen och köpa en till glass (men den här gången blev det topping på hehe) Tack för glassarna matilda!♥ Detta måste göras om, efter jag vinkat av matilda gick jag upp till mormor och sen blev det cirkus med brosan och hon. Cirkusen var as härlig, vilka häftiga cirkusnummer det var. Tack för en underbar dag matilda! Det var dagen (stort sammanfattat) aja nu ska jag gå och lägga mig All kärlek till er/Victoria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: matilda

tack själv!♥
snygga bilder ju, haha:)
det är lugnt med glassarna, vi måste göra om det!:)<3

Svar: Haha tack!♥, jajamensan! :)
Victoria Jonsson

2012-06-21 @ 12:21:30
URL: http://matildasundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0