I have been crazy for you all this time.

Matchen slutade 4-2 till motståndarna,men om jag ska sumera matchen i det stora hela så tycker jag att vi var mycket bättre än dom.Vi kämpade verkligen as hårt! Det var bara dommaren som inte var på vår sida idag. Synd kan jag tycka men aja, vi gjorde vårt bästa. Nu ser vi framemot nästa match istället, som jag brukar säga: "Det som händer på plan,det stannar också på plan"  Har iallafall nyss kommit hem, och sitter ny duschad här framför datorn. Och läser min underbara Frida tidning, en tidning som jag verkligen tycker är bra! Skulle starkt rekomendera den. Ikväll händer väll inte så mycket, innan matchen idag han jag sola lite på altanen, och jag käkade faktiskt också min middag där, mysigt! All kärlek till er/Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0