Every new day is another chance to change your life.

Tumblr_m5vwwzixlf1rtko48o1_500_large
Hejhej! Dagen har varit rätt chill ute i mormors stuga, vi har solat, ätit jordgubbar,badat, pratat och bara njutit! Sånt gillar jag, det är det man ska göra på sommaren. Sen så vart det lite ändrade planer jag och mamma åkte inte och hälsade på hennes kompis som fyllde år idag, och jag årkade inte heller ringa dom samtalen jag igentligen skulle ringa. Jag tar det imorgon istället, vi får se vad morgon dagen har att bjuda på. Men just nu så sitter jag och kollar på spanien-frankrike och det står 1-0 till spanien i första period. Men nu är det paus och snart så börjar det igen, så jag ska ner nu. All kärlek till er/Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0