Bara för att.

Tio frågor om dig själv

Vad heter du i andranamn?
- Maud Annikki
Har du några piercingar? Ja, 4 hål och ett längst upp i örat.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? -  Bror på vem det är! Men jag kan nog säga med någon hellre hihi.
Väljer du filmkväll framför utekväll? - Beror på, utekvällar är ju också roligt.
Vad tycker du om med dig själv? - Haha sämst fråga men jaja, jag säger väll att jag tycker om att jag står för den jag är.
Din sämsta egenskap? - stressar för mycket och tar år mig väldigt mycket.
Är du dag eller nattmänniska? - Mest nattmänniska
Vad har du på dig just nu? - Jeans,ett linne,min adidas kofta och min NY keps.
Är du nöjd med ditt utseende? - Ja för det mesta.
Vad vill du ändra med ditt utseende? - Magrutor!!!



- Tio frågor om kärlek



Är du i ett förhållande just nu? - Nej
Har du varit kär på riktigt någon gång? - Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja
Hur många har du varit riktigt kär i? - No comments.
Vad för sorts killar faller du för? - Ärliga, omtänksamma, förstående, sånna som ställer upp och aldrig sviker. Det vanliga
Har du kysst en kompis någon gång? - Haha nej
Hur många har du vart tillsammans med? - Många! hehe 


- Tio frågor om dina vänner
 
Vem vet allt om dig? - Ingen tror jag!
Vem skulle du vilja träffa just nu? - Emelie och Iza
Vem saknar du mest just nu? - Sonny (mormors hund)
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Gabriella,Moa och Linnea.
Vem krama du senast? - Tror att det var mamma.
Vem står dig närmast? - Tänker jag inte svara på
Vem vill du träffa oftare? - Iza,Gabriella och Emelie
Vem är mest partyprisse? - Haha vet inte.
Vem ringer du när du är ledsen?- Hemligt.



- Din mobiltelefon
Vilka finns på "inkomna samtal"? - mamma,mormor,joakim,pappa och eija.
Vilka namn finns i smsinkorgen? jätte många orkar inte rabbla upp alla, sorry.
Vem ringde dig senast? - mamma
Vem smsar du oftast med? -  ojj svår fråga, vet inte riktigt.
Vad stod det i senaste smset du skickade? - Annica Englund.
Vad har du för bakgrundsbild? - En bild på BEN & JERRYS.
Vad står det på anteckningar? - en himla massa siffror
Vem ringde du senast? - mamma
Vad har du för mobil? - Sony Ericsson xperia neo v.
Spelar du wordfeud? - Ja.


- Farligheter


Snusar du?
- Nej
Har du snott något från en affär någon gång? - Nej
Brukar du röka? -Nej
Har du tagit droger? - nejnej!
Känner du folk som tar droger? - Nej
Har du blivit jagad av polisen? - Tror jag ej,
Har du varit i slagsmål någon gång? - Haha vet inte.



- Random

Sover du med dörren öppen eller stängd?
Öppen typ.
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Ja
Tror du två ex kan vara vänner? - Ja, det tror jag.
Skulle du vilja vara berömd? - Ja, varför inte liksom?
Har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - Yes
Brukar du tänka innan du talar? - ibland, och ibland inte.
Känner du någon som är oskuld? - haha nä!? Jo.
Skulle du vilja tatuera dig? - Jajajaa
Tror du andra tycker illa om dig? - Finns det säkert någon som gör!
Trackback
RSS 2.0