----♥-----



Är helt förvirrad måste jag säga, det känns som seriöst hela blogg.se har gjort om på nå vänster. Iallafall i mina ögon, undra hur jag sen hittar logga ut knappen. Haha nä men...det är typ sjukt! Har haft främmande hela dagen, och sen ikväll får vi fler gäster om man säger såhär kvällen är inte slut än. För mina mamma ska ha kalas i för väg hon fyller igentligen år i morgon. Men då har vi annat att göra, så det blir fest ikväll i stället. Har fixat tårtorna, och dukat. Och sen har faktiskt gomboda hed ringt mig, så det här ser väldigt ljust ut. Vi kommer att sjunga "Emmylou" igen den 7 juli. Så dom som har tid/lust att komma, kom gärna och titta. Ska gå ner nu och byta om, åå jag hitta logga ut knappen YES! All kärlek till er/Victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0