UNDER 2012

Jag under 2012...
Har du gråtit? - ja det kan man säga!
Har du skrattat? - nästan varge dag!
Har du sovit i tält? - jag tror det
Har du sovit under bar himmel? - haha nej det kan jag säga att jag inte har
Har du varit på Gröna Lund? - nopp
Har du varit på Liseberg? - nej
Har du varit på Kneipbyn? - nej
Har du varit utomlands? - nej
Har du varit i en annan stad? - ja
Har du bott hemma? - klart jag har
Dina vänner under 2012..
Har en vän dött? - nej
Har en vän sökt tröst hos dig? - ja
Har du sökt tröst hos en vän? - ja
Har du sovit över hos en vän? - ja vem har inte det?
Har du varit kär i en vän? - nej tror inte det
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - ja det har,mer än fem stycken!
 
2012 har du:
Har du pussat någon? - ja haha
Har du varit tillsammans med någon? - nej
Har du varit kär i någon? - ja lite av och till
Har du sovit med någon av motsatt kön? - ?

När har du som mest..
Gråtit under 2012? - ojj vilken svår fråga,kan inte svara på den!
Skrattat under 2012?- hela tiden!
 
Denna månad..
Har du varit kär? - faktiskt inte
Har du kysst någon? - nej
Har du pussat någon? - nej
Har du kramat någon? - ja det har jag
Har du haft sex? - no comments
Har du skrattat? - yes
Har du gråtit? - ja det har
Har du varit glad? - nästan hela tiden
Har du varit ledsen? - ja det har jag också,mycket besviken på saker och ting!
 
När...
Grät du senast? - idag
Skrattade du senast? - idag
Duschade du senast? - igår
Lyssnade du på musik senast? - för några minuter sedan
Hade du kul senast? - för någon timme sedan...
Kysste du senast? - no comments
Kramade du senast? - nyss
Hade du sex senast? - no comment
Pratade du i telefon med senast? - mormor
Fick du sms av senast? - vet inte riktigt har inte kollat
Hade du tråkigt senast? - typ nu
Kommer du ifrån? - sweden!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0