SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN

Amanda Forsman:
Hur mycket brukar du skriva på bloggen?
 
Försöker skriva varge dag,när jag får tid och möjlighet! Blir svårare när det är skola att hinna med bloggen,men man får försöka ta vara på tiden på loven.
 
 
hur många syskon har du,hur många år är dom och vad heter dom? Vad heter dina föreldrar och hur många år är dom? vad gillar du bäst tennis elelr fotboll? dit favorit ställe? din bästis? och din favorit serie eller film? 
 

Har en lillebror som är 8 år och heter Edwin,min pappa heter Anders och är 48år och min mamma heter Elisabeth och är 44år. Jag tycker lika mycket om tennis och fotboll,men kanske att fotboll är lite roligare.Vet faktiskt inte riktigt vilket mitt favoritställe är,har nog inget! Det här med bästis,har ingen riktig bästis.Alla mina vänner,betyder lika mycket.Älskar er! Min favorit serie är såklart vampire diarie,och sen kommer jag inte på vilken min favorit film är.
 
 
Sara Hollmström:
Läser din blogg varge dag! Och undrar några saker, Hur många år är du? När fyller du år? Din favorit julklapp? när började du sjunga,hur många år var du? och Vad heter du på instagram :) Hoppas du får ett bra lov!
 

Vad roligt att du läser den varge dag! Jag är 13,fyller 14 den 9 januari.Har ingen favorit julklapp,vart lika glad för alla.Jag har alltid sjungit i hela mitt liv sen jag var liten.Men när jag verkligen tog sången på allvar och började sjunga inför publik.Så var jag kanske 12.På instagram så heter jag victoriajonssonss  följ mig där! Tack,detsamma :)
 
 
Klara Dinnergren:
Snyggaste killen du vet? Äter du godis? Gillar du one direction? såg att du fick fotgragfering i juklapp,gillar du att fota och bli fotograferad? Du ser iallafll väldigt bra ut :) När började du blogga för första gången? Tycker din blogg är as bra! Kram/Klara ♥
 
 
Finns två stycken som jag tycker är suuper snygga,och det är bud holloway och darin! Ja,jag äter godis haha...One direction är väl kanske inget band jag lyssnar på varge dag eller så.Men jag tycker dom sjunger bra och killarna i bandet är inte dåligt snygga måste jag säga!
 
Frida Simu:
-vad tycker du om mig? 
-hur skulle du beskriva din musiksmak? 
-vad är dina framtidsdrömmar?
 
 

Jag tycker du är en väligt fin och söt prerson,jag gillar dig du är snäll! Min musiksmak är väldigt olika.Men jag lyssnar mycket på blues,pop,jazz och country.Där blir jag nog mest inspirerad också när jag sjunger! Mina framtidsdrömmar hm...jag skulle nog vilja satsa på musiken om jag fick.Flytta utomlands,bli känd osv. Haha! Det finns så mycket jag vill göra med min framtid.Men satsa på musiken är alltid något jag velat göra länge!
 
Vad andvänder du när du sminkar dig? Den roligaste på din skola? vilken skola går du på och vilken klass? Hur nöjd är du med ditt utseende på en skala 1-100 och vad är det sjukaste du gjort med någon/några av din vänner? :D skulle vara kul om du svarade på dom här frågorna! din blogg är bäääst
 

Inte så mycket faktiskt,enligt mig då! Masscara,eyeliner ibland,ögonfransböjare,puder,ögonbrynspenna och ibland lite ögonskugg.Vet inte riktigt vem som är roligast på min skola! Jag går på tundalsskolan i 7a.Haha..jadu kanske 5.Det finns mycket sjukt jag gjort med mina vänner.Vet inte rikigt om jag vågar nämna något här på bloggen just nu.Vad kul att du gillar bloggen!
 
Rebecka Eliasson:
Vilen ipad har du? 
Drömhus? 
Favoritplats? 
Din bästväns mormor? 
Hur gör du för att inte bli nervös före du går upp på scenen sjunger? 
Äter du inte? 
Hur är gammal är hunden som heter sonny? 
och vad gör du just nu? :D
 
 
 

Jag har ipad 3dgen! Vet inte riktigt vilket mitt drömhus är,kanske någon snygg villa i LA.Har redan svarat att jag inte någon/något favorit plats eller ställe.Min bästaväns mormor...haha fattar inte änns frågan! Brukar alltid värma upp innan med att ställa mig i ett tomt rum och sjunga upp för mig själv,sen brukar jag dricka mycket vatten också.Om du menar vad jag inte äter,så gillar jag inte brunabönor och fiskbullar! Min mormors hund sonny är 2 år.Jag försöker hinna skriva klart frågestunden,så ni har något att läsa sen.
 
En person du inte kom ihåg,men som saknar dig! :
♥Favoritbok? 
♥Gör du helst när du får tid? 
♥Har du bra betyg? 
♥Skulle du vilja tatuera dig? 
♥Vilken färg är det på ditt hus? 
♥Saknar du mest? 
♥Önskar du dig när du fyller år? 
♥Hur många är ni i din släkt?
 
 
 
Läser typ aldrig! Men kanske vampire diaries böckerna och zlatans bok.När jag får tid så sitter jag helst vid instagram,fb och bloggen.Jag vill helst inte gå in på det där med betyg.Ja det skulle vara fett nice och få tatuera sig någonstans.Mitt hus är gult.Jag saknar nog mest min farmor och farfar som är i himmlen nu.Jag önskar mig en jacka bland annat och ett par hörlurar.Vi är väääldigt många i min släkt.Vet inte rikigt hur många vi är! Men många är vi.
 
Vilma:
När fick du upp ögonen för big brother? och din favorit kändis och sångare? :D
 
 
Förra året tror jag.Har alltid älskar big brother sen dess.Min favorit kändis vet jag inte riktigt.Men min favorit sångerska är nog miss-li.Tycker hon sjunger helt galet bra alltså!
 
 
-Din drömställe inom sverige?- 
-Vill du helst göra nästa år om du får chansen?- 
-Dina favorit appar på mobilen och ipaden?- 
-Det bästa du vet?- 
-Hur många olika hårfärger har du haft?-

 

 

Har faktiskt ingen aning om vilket mitt favorit drömställe inom sverige är,skulle kunna tänka mig att åka till göteborg.Jag skulle vilja åka utomlands om jag fick.Har nog inga favorit appar.Andvänder inte så många! Det bästa jag vet är att åka och till skellefteå kraft arena och se på när skellefteå aik spelar! Sen gillar jag att äta b&j,muuums! Jag har allid varit blond men provade bli brunett i typ 4:an.
 
 
 
Alma Lundin:
Vad heter du i mellan namn,din favvo glass,vad har du för kamera om du har någon och kan du visa ett foto på din klass? :) :)

 
I mellannamn heter jag maud annikki victoria jonsson.Min favorit glass är b&j eller twister.Jag har bara en liten dålig kamera som jag inte andvänder.Vill ha en canon! Klasssen har ni här uppe.
 
 
Alva:
ca hur många läsare har du pär dag??? 
hur mycket shåppar du för i månnaden?
 
 

Nu mot slutet av 2012 har det blivit ganska många.Men vanligast är nog 40-50st.Det är väldigt olika hur mycket jag shoppar för i månaden.Kan vara allt från 0kr till typ 1000kr! 
 
 
Lovisa Pettersson:
varför är du alltid så snygg på alla dina bilder?:)
 
 

Det är ju du som är snygg finis! :)
 
Jenny Michels:

vad tycker du om mig? 
din absoluta favvorit affär? 
din favoritfärg? 
:) kram ♥


Jag tycker du är en super snäll,glad,fin och trevlig person att prata med! Måste nog säga att min favorit affär är nog h&m.Min favorit färg är nog svart!

 

Ella:

Vem gör dina heders på bloggen?? Hur många språk kan du? Vad äter du helst en vanlig vardag till middag? Hihi,bra blogg du har!

 

 

Det gör en super fin tjej som heter ottilia! Här har ni hennes blogg→http://ottiliahl.blogg.se/ Jag kan svenska såklart,lite finska,lite spanska och sen engelska.En vanlig vardag äter jag helst mammas goda köttfärsås och spagetti.Typ det bästa jag vet! Tack,vad roligt att du gillar den.

 

Kommer du resa någonstans nästa år? ditt favorit spel och en grej du inte klarar dig utan en dag? Kan inte du visa en bild på din absolut favorita sak i ditt hem också,skulle vara rooligt :))

 

Nej tror inte det.Isåfall någonstans inom sverige.Mitt favorit spel är the sims3 och jag skulle nog aldrig klara mig utan min mobil en sekund har jag märkt.Efter det som hände i fredags.Min absoluta favorit sak i mitt hem är utan tvekan min ipad och jag tror nog ni vet hur en ipad ser ut.Men jag visar den ändå.Ni får en bild på mig och den.

 

Ofelia Skoglund:

Vad tycker du är det jobbigaste med att gå på högstadiet? Hur många läxor har ni i veckan? Din favorit dag på veckan? Vars ska du fira nyår? Hur tror du 2013 kommer bli ett bra eller dåligt år??

 

 

Alldeles för mycket läxor och prov.Sen maten har varit lite av och till.Enligt mig iallafall! Ibland har den varit huur god som helst och ibland har den rent ut sakt varit oätlig! Vi brukar ha ganska många.Kanske runt 4-7 st.Väldigt olika.Min favorit dag på veckan är freedag! Jag ska fira nyår i vännäs hos kompisar.Jag tror att 2013 kommer äga hur 2012 var.Alltså kommer det bli ett mycket bättre år!

 

Tänkte mig några pinsamma frågor om det är ok! 

Har du haft någon kille? 

Hur länge har du varit tillsammans högst? 

Snarkar du i sömn? 

Har du varit full någon gång? 

Har du rökt eller snusat? 

Vad är det pinsammaste du någonsin i hela ditt liv har gjort? ;)

 


Klart det är ok! Ja det har jag.Kanske en månad.Nej det gör jag absolut inte! No comments.Säger samma där no comments.Ganska svårt att komma på såhär på en gång! Men jag minns en gång när pappa och jag skulle köpa vin i bulgarien.Då var jag kanske 8år.När vi väl hade valt falska och skulle betala.Så tror ni inte pappa råkar stöta till hyllan med alla vinflaskor.Alla i hela butiken sammlades runt om kring oss.En del stirra bara och personalen torka bara upp allt vin och skrattade.Sen så sa dom att vi inte behövde betala något.Som tur var! Men pinsamt kan man säga att det var. 

 

Ellinor:

Vilka personer ser du upp till och vilka tar du helst avstånd ifrån?

 


Jag ser upp till dom som inte ljuger, kan ta ansvar och håller vad dom lovar.Dom som jag tar avstånd ifrån är sånna som tjatar,ljuger,säger dumma saker,och uppför sig allmänt dåligt bara.

 

undrar vad ditt favorit tugummi heter,vars du bor och om du har några djur???


Har inget favorit tuggummi,jag gillar dom med mint smak bäst! Vars jag bor det är hemligt,hehe.Jag har en kanin och några fiskar i akvarium.

 

 

Hur mår din kannin? 
Hur många år är han?


Han mår bara fint.Jag tror han är 9-10 år nu faktiskt! Tiden går fort...

 

Varför skrev du ett inlägg om att du inte mådde särskilt bra? Vad hade hänt?

 

Vill helst inte gå in på det nu! 

 

var har du köpt klänningen på bilden... As fin ju!

 


Tack den kommer från ellos! 

 

Vem är din största idol?

 


Vet inte riktigt.

 

ÄR DU NORMAL????

 


Ingen är normal.Alla har sina dåliga och bra sidor.Så jag skulle vilja säga nej!

 

Har du modellat någon gång? tycker du har fint utseende!!!

 


Nej faktiskt inte.Skulle vilja.Tack så mycket!

 

 

vad andvänder du för masscara (hur det stavas) :)

 


Olika.Men nu andvänder jag en från max factor.

 

Din favorit låt?

 

My heart goes boom-Miss-Li

 

Emeliee :) :

vad är ditt favorit tvprogram? 
din förebild? 
kan inte du slänga ihop ett collage vad du önskar dig när du fyller år? 
hur många år vad du när du tonade håret och tog hål i öronen för första gången?

 

 

Har inget favorit tvprogram nu men förut tyckte jag så mycket bättre var as bra! Min förebild är nog annica englund.Orkar nog inte slänga ihop ett collage.Har nog inte tid till det! När jag tonade håret för första gången var jag kanske runt 11 år.När jag tog hål första gången var jag 7-8år.

 

hur ofta är du på stan och brukar du handla mycket när du är där?vilken är din favorit stad :)

 


Jag brukar inte vara på stan så jätte orfta.Ibland handlar jag mycket och ibland inte! Beror på hur mycket pengar jag har just då. Min favorit stad är skellefteå!!!!

 

vad jobbar dina föräldrar med?

 


Min mamma är barnmorska och min pappa jobbar på blodcentralen i umeå.

 

hur många kusiner har du igentligen? Bara undrar...

 


Typ 6 stycken sammanlagt!

 

Vad använder du för appar på mobilen och ipaden ? :)

 


Olika men jag orkar inte rabbla upp dom nu.

 

Det första du tänker på när du hör orden sommar och vinter... 
Vad är det dummaste du har gjort någonsin som du ångrar?

 


När jag hör ordet sommar så tänker jag på värme,sol och bad! När jag hör ordet vinter så tänker jag på kallt,snö,skotta,jul,åka skidor och skridskor.Hahah.Det finns mycket dumt jag gjort som jag ångrar att jag inte skulle ha gjort.Men man ska inte ångra något.När det redan har hänt.Man ska istället försöka se till så att man inte göra om samma misstag nästa gång tycker jag.

 

Varför tycker du miss-li är bra igentligen? Ditt bästa klädesplagg just nu i din garderob?? :D

 


Hon har en sån utstrålning och sjunger sjukt bra. Mitt bästa klädesplagg är nog min volangtopp som jag kommer ha nu på nyår och är från h&m.

 

 

Öhhh... vad var det för prylpaket till ditt sims3 du köpte igår,ska typ köpa ett idag!!!

 

 

Jag köpte the sims3 destination världen.

 

 

Finns det några fler videos på Something New än oh Boy och julen är här ?

 


Tyvärr inte nu,men det kanske kommer upp några fler sen nån gång.Håll utkik!

 

 

Hur många besökare och sidovsningar har du på dag på bloggen? :) Gillar du fisk?

 


Besökare så är det vanligtvis 40-60 st per dag.Sidovisningar 400,helt sjuukt! Det höjs för varge dag som går. Nej jag avstår helst från fisk.Men om jag måste så äter jag det!

 

Daniella:

tycker din stickade tröja var super fin,vars har du köpt den?

Taack! Den har jag köpt på h&m för 100kr.På mellandagsrean.Igentligen kostade den 199kr.
 
 
Vilka kända bloggar läser du förutom annica och marcelos?
 

Har faktiskt börjat läsa→ zarish.blogg.se nu! Tycker hon sjunger sjukt bra,och har en super fin blogg.
 
 
Julia:
*vad tycker du om mig? 
*favoritartist? 
*vad vill du bli när du "blir stor"?
 
 
 
Jag tycker du är en super fin,glad och snäll person! Min favorit artist är miss-li tror jag.Mitt drömyke är nog polis.Men jag vill helst bli sångerska och bli känds utomlands.
 
 
Fannyyy Larsson:
vad tycker du om mig?:)
 
 
Du är en sjuuukt fin person,glad och snäll! 
 
 
 
Har du otur ofta? Och isåfall varför...haha!

 


Njaa sådär.Det beror lite på! Hur ska jag kunna veta det? haha...

 

Vill du ha en iPhone och vilken skulle du vilja ha?

 


Vet inte rikigt,kanske om jag får en ipone 5 

 

 

 

tycker din röst låter exakt som miss-lis,hahaha gillar du hon?

 


Haha..tycker själv inte dom är så lika men dom kanske är det jag vet inte,jag tycker hon sjunger bra!

 

 

vars ska du fira nyår???

 


I vännes med vänner som bor där!

 

 

Lisa:

tycker du att du har förändrats under 2012? har du några nyårslöften inför 2013? har någon i din närhet gått bort under det här året? hur länge har du sjungit? och vad är din framtidsplaner? :)

 

 


Ja det tycker jag enormt! Det får vi se,kanske jag har det.Nej faktiskt inte som tur är.Jag har sjungit nästan hela livet.Från när jag var liten till idag.Har redan sakt mina framtidsplaner! 

 

Ditt favorit godis?:)

 


Kanske djungelvrål!

 

Ottilia och Hanna:

vad tycker du om mig/oss? 
/ottilia och hanna

 

 


Haha...jag tycker att ni är super snälla,glada och sööta!

 

Kan inte du lägga ut en till gifs,fast med din nyårsoutfit med? :)

 

 


Absolut gör jag det!!! 

 

 

 

TACK ALLA UNDERBARA NI SOM HAR STÄLLT FRÅGOR!!! GOTT NYTT ÅR OCH HA EN BRA KVÄLL :)

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0