NI GÖR MINA DAGAR TILL NÅGOT BÄTTRE,UTAN ER INGET JAG!

en liten förtvivlad sonny med mobilen bredvid sig.
 
Är hos mormor nu.Kusinerna har just åkt hem.Vi fikade och myste vid brasan.Känner mig lite bättre nu än igår.Vilket känns skönt.Jo glömde säga i förra inlägget.Att jag har ändrat namn på min instagram.Har samma andvändare men heter nu istället  victoriajonssonss .Kände att jag inte ville ha med några siffror i mitt namn längre.Så tycker det blev finare med victoriajonssonss istället.Mobilen fungerar som vanligt.Känns super att det fixade sig tillslut.För det var verkligen inte kul att åka hem med en toalettdoppad/halv fungerande mobil hem.Hahaha...ska nog spela sims3 nu och installera prylpaketet jag köpte till.Ikväll blir det nog att se stjärnorna på slottet och bara mysa.Ni får gärna fortsätta ställa frågor! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0