MOBIL PROBLEM!

Tänkte att jag kör på ett inlägg utan bild nu! Nej men...igår när jag var hos linneas familj och vi just kommit hem från matchen.Så råkade det hända en grej med min mobil.Ska inte gå in på detaljer men..jag kan säga att den slutade fungera.Vart så ledsen så jag typ svimma på vägen hem,seriöst! Ska aldrig mer göra om det jag gjorde,jag lovar! Det har varit lite av och till.Ibland har den fungerat och ibland har den bara lagt av.Men nu kan ni nå mig igen.Om ni vill mig nåt.Hatar verkligen när mobilproblem uppkommer.Speciellt när allt så så himla bra...och sen händer sånt här! Jaja,nu är den igång iallafall! Bara att smsa och ringa gått folk.PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0