HEMMA FRÅN STAN

63342_542636092417563_477372228_n_large
Nyss kommit hem från stan med mormor.Vart lite mer än vad jag tänkte.Men skit i det haha.Bytte massa saker och köpte några andra grejer.Som jag ville ha istället.Det blev en väska,en vit klocka och två toppar från h&m.Är mycket nöjd.Kanske lägger upp bilder sen ikväll på det jag köpte.Om jag årkar vill säga...ikväll ska jag se återblicken på bonde söker fru.Med mormor,morfar,edwin och emelie.Hos mormor och morfar.Ser att ni ställt några fler frågor i frågestunden.Vilket är väldigt skojj! Älskar när ni ställer så roliga frågor.Fortsätt med det.Gillar när det är lite annorlunda frågor och inte allt för lika och tråkiga.Haha.Ska bli kul att få svara på alla sen! Men fortsätt ställa frågor.Ska gå ner nu! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0