HEEELG!!

Tumblr_mf0zb6h1k41rckhq3o1_400_large
Tumblr_m3rmv0lw5i1r6ah0vo1_500_large
Tumblr_mf0xtqusdh1r7jzdro1_500_large
Trodde verkligen inte att fredagen skulle bli som den blev! Jag vaknade som vanligt imorse och gick upp,tog på mig kläderna,åt min frukost (men lämnade typ halva) och gick till bussen.Kände att något var på tok.Hade inte helt fel heller! Hela dagen gick jag med ständig kramp och magont.Men på något konstigt sätt.Hade jag fått kramp inuti lungorna/revbenen.Mådde ständigt illa hela tiden.Men när jag kom hem och tog en alvedon,ipren och lite vatten så vart det genast bättre! Ganska läskigt att gå från att må huur bra som helst.Till att känna sig halvt döende.Haha.Sköönt att det har släppt nu iallafall och att jag mår bättre.Är i stan nu hos några vänner som jag ska sova hos till på söndag.Då det även är (sista) tennisträningen.Sorligt men sant.Känner verkligen att jag har utvecklats dom här åren jag spelat tennis.Har blivit bättre för varge gång.Hoppas också kunna hålla mig i den formen.När det sätter igång igen efter juluppehållet.Ska äta min b&j nu som jag köpt och kika på vampire diaries! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0