FRIDAYYY

Tumblr_mdef4qrnrh1rkspz9o1_500_large
Hej allesammans! Hoppas ni inte har haft en allt för jobbig fredag.Jag slutade iallafall kl.14.25.Vilket var ganska skönt.Men emma skulle med mig hem.Så jag stannade kvar till halv 4 och vänta.Sen så åkte vi med bussen hem till mig.Vi käkade,kollade fb och insta.Sen har vi bara degat en stund och snackat lite.Hon åkte nästan nyss hem.Ska ta och göra lite läxa osv.Imorgon så ska jag,brosan,emelie och ellinor baka pepparkakaor hos mormor.Med julmusik till.Mysigt.Ha en fortsatt bra kväll! PUSS

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det låter kul;)♥

Svar: Ja!:)♥
Victoria Jonsson

2012-12-09 @ 15:51:10
URL: http://linneahellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0