DU KANSKE SAKNAR SOM DET VAR FÖRR,MEN MÅSTE LEVA EFTER NUET

294827fe4d2d11e284c322000a1fbca9_7_large
Godmorgon på er! Vaknade typ halv 12.Hehe.Var så trött när jag kom hem igår.Så det blev sängen deräkt.Gårdagen var iallafall super mysig och bra.Det jag fick i julklapp var,flera presentkort på olika saker,tre par byxor,en fotografering med mina kusiner hos en kille,gå ut och äta med pappa på allstar,jag fick också en keyboard tillsammans med edwin,så mycket bättre skivan,ett skrivblock av sonny och en ny väska.Faktiskt super nöjd måste jag säga! Idag så ska jag titta på twilight som har kommit ut nu.Sen får vi se vad jag hittar på.Chillar nog resten av dagen tror jag! PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

vilken fin bild :)

Svar: Tack! :)
Victoria Jonsson

2012-12-25 @ 17:04:36
URL: http://tjejenida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0