23 DECEMBER

Tumblr_mffs5qrrd01rz2dtao1_500_large
Gårdagen var väldigt mysig.Jag och emma bestämde oss för att gå ut och fota lite.Sen laddade vi upp bilderna och fixade till dom lite.Kanske lägger upp några fler bilder sen om jag får tid.Vi fikade lite efter att bilderna var klara och snacka medans.Vi åt pepparkakor,skumtomtar,chips och drack lite saft.Hehe.På kvällen så åkte jag till några vänner i stan med familjen.Vi åt där och såg på tv.Var typ inte hemma förns efter 12 på natten.Nåt sånt.Sen när jag kom hem gick jag och la mig deräkt.Var ganska trött.Idag så ska jag nog åka till mormor och morfar.Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.Men jag kommer säkert på något.Ikväll är det ju uppesittarkväll.Så det får man inte missa!!! Ni får ha en fortsatt bra 23 december.Så hörs vi sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0