10 DECEMBER

Tumblr_metu1wpuyj1rebp53o1_500_large
Har som vanligt haft en fullspäckad dag med en massa prov,redovisningar och hemläxor.Kommer mer sen.Känns iallafall skönt att göra bort allt innan jullovet.Gjorde klart några tovade små tomtar idag på slöjden som jag ska ge bort i julklapp sen.Vart faktiskt riktigt nöjd måste jag säga.Kollade tabellen imorse och såg att saik ligger 1:a med några poäng före hv71 och luleå.Det kommer förmodligen vara så hela juluppeållet vilket känns super.Det är vi värda.Efter allt slit.Har nog inte tänkt att göra något speciellt just nu.Bara chilla lite.Kanske sätter mig och gör matteläxan om jag är riktigt duktig.Men först julkalendern! PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0