Tror du på kärlek vid första ögonkastet eller ska jag gå förbi igen?

Idag har jag inte gjort något speciellt, ställde väckarklockan på halv 11. För att sen kunna cykla till mormor & morfar, fara ut och plocka lite blåbär i skogen.Faktiskt riktigt kul,ska sälja en hel del sen! När vi kom hem så satte jag mig och hjälpte mormor att rensa typ allt tills nu.Tjänade faktiskt också 20kr på det. Ikväll blir det att sitta hundvakt till mina små pojkar.När mamma,mormor och morfar åker bort ett tag.Kommer nog sluta med att jag glömmer gå ut med dom,och jag bara kollar på OS. Men dom lär väl skälla när dom vill ut! Jaja,nu ska jag gå ner vi hörs. Pusspuss!Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0